نمایندگی پکیج رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده - 09177375800

فلوسوئیچ پکیج

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶ ب.ظ


تعمیر فلوسوئیچ پکیج
به منظور تعمیر فلوسوئیچ پکیج باید بدانید که عوامل ساده متعددی هستند که به وسیله آن‌ها می‌توانید به راحتی فلوسوئیچ را تعمیر نمایید و مشکل دستگاه را برطرف کنید. ممکن است مشکل فلوسوئیچ به دلیل اتصال اشتباه لوله شیلنگ آب سرد و گرم باشد. در چنین شرایطی قطعه شناور داخل فلوسوئیچ نمی‌چرخد و برای رفع آن تنها کافی است که اتصال شیلنگ‌ها را درست کنید.
گاهی نیز لازم است برای تعمیر فلوسوئیچ پکیج فیلتر آن را تعویض کنید و یا فیلتر قبلی دستگاه را تمیز کنید.
توجه داشته باشید که در بسیاری موارد باید به جای تعمیر فلوسوئیچ آن را تعویض کنید و تنها راه نیز همین کار است. زمانی که سنسور مغناطیسی دستگاه دچار مشکل شود، در این مواقع بهترین راه حل تعویض کلی فلوسوئیچ است. در شرایطی که فلوسوئیچ دچار مشکل شود و قادر به تامین آب گرم مصرفی نباشد، بهترین روش این است که اقدام به تعویض قطعه کنید.
برای تعویض فلوسوئیچ ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و گاز و آب ورودی را قطع کنید و بعد از باز کردن قاب دستگاه شیر پرکن را باز کنید و بعد از باز کردن شیر آب، آب درون دستگاه را تخلیه کنید. قسمت کنترل پنل را به پایین بکشید و بعد از باز کردن اتصالات مربوط به فلوسوئیچ از برد، قطعه را جدا کنید و سپس فلوسوئیچ جدید را جایگزین کنید. در انتها گاز و آب و برق دستگاه را وصل کنید و دستگاه را روشن کنید.
توجه داشته باشید که تعمیر و تعویض فلوسوئیچ بهتر است که توسط فردی ماهر و با تجربه انجام شود، زیرا بروز اشتباه در این کار می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به پکیج شما وارد کند. فراموش نکنید که فلوسوئیچ دو جنس پلاستیکی و برنجی دارد و باید آن را مناسب با پکیج خودتان تهیه کنید. 

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکیج شوفاژ و آبگرمکن دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

نظرات  (۱)

  • روح الله محمدزاده
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی