نمایندگی پکیج رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده - 09177375800

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۸
آبان


پکیج های ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور یکی از بهترین محصولات گرمایشی بازار ایران به شمار رفته که دارای محسنات فراوانی است، و به واسطه عرضه خدمات فراوان بسیار پرطرفدار می باشد.  خرید پکیج ایران رادیاتور به واسطه عرضه قطعات و خدماتی که توسط شرکت ارائه شده، این محصول را به یکی از بهترین گزینه های سیستم گرمایشی منازل و کاربری های کوچک به شمار می رود. ایران رادیاتور با بیش از 40 سال سابقه عرضه محصولات گرمایشی یکی از قدیمی ترین و بنام ترین برندهای بازار است. در ادامه محسنات پکیج های ایران را به طور خلاصه بیان کرده ایم.

1. تنوع محصول: تنها پکیج تولید شده ایران که در مدل ها، ظرفیت ها،  و برای کاربری های متنوع عرضه می شود.  ایران رادیاتور تنها شرکت شناخته شده محسوب می شود که پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدل تولید کرده و دارای بیشترین ظرفیت های موجود در بازار می باشد. لذا شرکت ایران رادیاتور برای دسترسی راحت مشتریان به پکیج و انتخاب مدل مناسب نسبت به تمام آیتم های مهندسی و محاسباتی، تنوع بسیار زیادی از پکیج را عرضه نموده است. لذا ایران رادیاتور تنها شرکتی است که از پکیج دیواری با پایین ترین ظرفیت تا پکیج زمینی در ظرفیت بالا را در سبد محصول خود دارد.
2. زمانی که یک شرکت در ساخت و عرضه تعداد زیادی محصول مشارکت می کند، بسیار زودتر به خطاها و ایرادات هر کدام از محصولات خود پی می برد. برای شرکتی مانند ایران رادیاتور بررسی و رفع ایرادهای فنی پکیج  بسیار هائز اهمیت بوده که این مورد با عرضه تعداد بالای کالا امکان پذیر است. تولید و فروش زیاد یک محصول در رفع خطاها و ایرادات آن رابطه مستقیمی دارد. لذا با حل مشکلات خدمات رسانی به مصرف کننده راحت تر می شود.
3. بزرگترین شبکه فروش و خدمات پکیج گرمایشی متعلق به شرکت ایران رادیاتور می باشد. از آنجا که پکیج در طول 24 ساعت همواره در حال کار می باشد، نیاز مصرف کننده به شبکه خدمات بسیار ضروری است. 
پکیج ایران رادیاتور به دلیل پرفروش بودن دارای ثبات قیمت در بازار بوده و هزینه خرید آن مشخص است. لذا به واسطه گستردگی شبکه فروش و تعداد نمایندگی های به راحتی می توان از قیمت پکیج ها اطلاع داشت.
تعمیر پکیج ایران رادیاتور بسیار راحت بوده و افرادی هم که به عنوان تعمیرکار پکیج فعالیت می کنند به راحتی پکیج ایران را تعمیر می کنند. همچنین به دلیل دسترسی به قطعات و تجهیزات، پکیج ایران رادیاتور گزینه بسیار مناسبی برای خرید به شمار می رود. به همین دلیل ریسک نبود قطعات یا تعمیرکار پکیج های گمنام در مورد ایران رادیاتور صدق نمی کند.
محصولات شرکت ایران رادیاتور (پکیج دیواری، پکیج زمینی، رادیاتور پنلی و پره ای، و ...) از کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. 
زمانی که یک شرکت پرفروش ترین و بهترین برند بازار محصولات تاسیساتی را یدک می کشد، باید از کمترین ایرادهای فنی برخوردار باشد. ایران رادیاتور از این حیث جزء چند شرکت برتر سیستم های برودتی ایران محسوب می شود.
تهیه و تولید قطعات مرغوب توسط ایران رادیاتور باعث شده تا عمر محصولات تولیدی این شرکت بسیار بالا باشد.
با مطالعه مطالب مشخصات فنی و اطلاعات فروش پکیج ایران رادیاتور و خرید آنلاین، گارانتی اصلی این شرکت و بهترین قیمت نمایندگی ساخته شده طبق جدیدترین تکنولوژی ها بصورت تک مبدل و دو مبدل و محفظه احتراق فن دار و بدون فن، تولید شده در انواع مدل های اکو ، M آنالوگ ، L دیجیتال ، K و Z با قابلیت نصب دیواری و زمینی در ظرفیت های 22000 ، 24000 ، 28000 ، 36000 با نصب رایگان را مشاهده و بررسی نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • نمایندگی پکیج رادیاتور در شیراز