نمایندگی پکیج رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده - 09177375800

پکیج دیواری‌ ایران رادیاتور

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۸ ب.ظ

پکیج دیواری‌ ایران رادیاتور

پکیج دیواری‌ ایران رادیاتور علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل  و ساختمان ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را فراهم می‌کند.  لازم به ذکر است که این پکیج دارای انواع مختلفی می‌باشد.  و در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی در بازار موجود می‌باشد.

 در پکیج‌های دیواری تک مبدل ایران رادیاتور  مبدل از نوع دوبل بوده که وظیفه آن گرمایش ساختمان و تامین آبگرم مصرفی می‌باشد. در پکیج‌های دو مبدل  از دو نوع مبدل  اصلی و  صفحه‌ای استفاده می‌شود که از  مبدل اصلی برای گرمایش محیط  استفاده می شود  و از مبدل صفحه ای برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی استفاده می‌شود.

در این نوع برند مدل‌هایی که با کد B نشان داده می‌شوند مربوط به پکیج ایران رادیاتور تک مبدل می‌باشد. و پکیج‌هایی که با حروف M,E,L,K مشخص می‌شوند از نوع پکیج‌های دو مبدل می باشند. اگر  پکیج ایران رادیاتور با حروف CF علامت گذاری شده باشند به معنی این است که پکیج‌ها فاقد فن می‌باشد . همچنین اگر پکیج با حروف FF نامگذاری شده باشد به معنی این است که پکیج دارای  دودکش دو جداره  و فن‌دار می‌باشد. پکیج‎‌ ایران رادیاتور مدل‌ L  وk  دارای نمایشگر عیب‌یاب هستند. ضمنا مدل L در بین مدل‌های پکیج ایران رادیاتور  دارای منبع انبساط بزرگتری می‌باشد. مدل‌های E,M از لحاظ کارکرد شبیه به هم هستند ولی از نظر ظاهر با هم فرق دارند.

پکیج رادیاتور را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.

جهت انتخاب صحیح پکیج رادیاتور متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمایید .

گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات پاسخگویی به موقع ،  تعمیرات ،مشخصات فنی ، خدمات پس از فروش و قیمت های تضمین شده  انواع پکیج

 دیواری بوتان،ایران رادیاتور در برندهای مختلف با گارانتی اصلی، ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان هموطن ارائه گردیده است.


مشاور فروش  :09175956590

آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1


  • نمایندگی پکیج رادیاتور در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی